Najčastejšie otázky

Hlavná kategória: Objednávka
  1. Ako môžem objednávku stornovať?
  2. Môžem tovar do nákupného košíka najprv naukladať a objednávku odoslať neskôr?
  3. Na koho sa môžem obrátiť v prípade otázok k mojej objednávke?
  4. Nie som si istý, či moja objednávka došla. Čo mám robiť?
  5. Prečo objednávať cez internet a nie telefonicky alebo faxom?
  6. Sú výrobky v obchode k dispozícii?

Ako môžem objednávku stornovať?

Storno môžete zrealizovať jednoducho na odkaze "Moja objednávka" alebo u nášho servisného tímu prostredníctvom faxu alebo telefonicky.


Môžem tovar do nákupného košíka najprv naukladať a objednávku odoslať neskôr?

To je možné. Pričom nebezpečenstvo spočíva v tom, že výrobky, ktoré ste ráno napr. v prítomnosti zákazníka predali ako disponibilné, poobede už nie sú dodateľné. Uloženie tovaru neznamená jeho rezerváciu. Preto odporúčame objednávky odoslať okamžite.


Na koho sa môžem obrátiť v prípade otázok k mojej objednávke?

Náš servisný tím je Vám v prípade otázok k Vašej objednávke k dispozícii. Tu nájdete naše kontaktné údaje.


Nie som si istý, či moja objednávka došla. Čo mám robiť?

Po dôkladnom prijatí Vašej objednávky obdržíte od nás obratom e-mailom potvrdenie objednávky a číslo Vašej zakázky. Okrem toho môžete Vašu objednávku pozrieť v obchode na odkaze "Moja objednávka".


Prečo objednávať cez internet a nie telefonicky alebo faxom?

Cez internetový obchod si môžete vychutnať značnú časovú výhodu! Oproti normálnej objednávke prostredníctvom telefónu a faxu máte 24 hodín, 7 dní v týždni priamy prístup k našim zásobám. Vaše zákazky smerujú priamo k nášmu tovarovému hospodárstvu a tam sa automaticky spracujú.


Sú výrobky v obchode k dispozícii?

Aktualizácia skladových zásob sa uskutočňuje viackrát denne.




© 2001-2019 Delticom AG - pneumatiky123.sk - swebc19